sobota, 2 października 2010

Była sobie pewna czapa


Nie mogę się zmobilizować do częstszego zamieszczania postów.Ile to juz było obiecanek sobie ,ze cykniecie fotki to wkońcu nie taki problem.Ale jak widać jest;) Chyba zostanie tak jak jest,czyli post raz na sto lat;)


Na zdjęciach spacer po obiadku i mój nowy nabytek-ziomalowa czapa:) Jak zobaczyłam ją w męskim dziale to od razu musiała być moja.Nie przepadam za nakryciami głowy.Czuje się niestety bardziej wtedy przebrana niż ubrana( a tak chyba nie powinno byc) ale ta czapa jest wyjątkiem..A jej wyglad...dla mnie jest cudna:)



3 komentarze:

baglady pisze...

bardzo fajnie w niej wygladasz

Tristo. pisze...

Nie pomyślałam,że osoba, która nosi większy rozmiar może być szafiarką! Ale zaskoczenie. Powiem Ci, że masz rację. Moda nie zna rozmiaru więc trzeba się pokazać ładnie, i być sobą. Stylizacja jest super. Dodałam się do obserwatorów!

justynjja.collection pisze...

Fajny zestaw zapraszam na http://justynjjacollection.blogspot.com/

 
Reklama na blogach - Blogvertising.pl