czwartek, 3 grudnia 2009

Już nie nastolatka.

Stało sie.I ja skończyłam już te 20lat.Nie powiem,żeby mi się jakoś specjalnie śpieszyło do stania się dwudziestką,no ale jakoś nie zdołałam uciec:( W sumie niespecjalnie się ciesze,ale chociaż dzień spędziłam przyjemnie i prezenty miłe.Na jednym z nich właśnie pisze,tz dostałam totalnie babskiego,zabawkowego,małego netbooka.Jest strasznie słodki i jak go włączam to wygląda jak mała,granatowa zabaweczka,a całkiem nieźle sobie radzi z tym moim eksploatowaniem go:)
Ciuszki:
Sukienka-SH
Bolerko-Calzedonia
Spodenki(Majciochy)-SH
Kolczyki-chyba H&M
Wisorek-H&M
Jedyne to tu zmieniłam to troczki od bolerka zamiast zawiązać wokół talii to przewiązałam przez szyje:)




Moje nowe warkoczyki.188sztuk z dodatkiem fioletowego.


3 komentarze:

kiwaczek2 pisze...

Ciesz się, że dopiero 20 :D no i od razu WSZYSTKIEGO NAJ! i zazdroszczę netbooka...

Carrie Does Things pisze...

Wszystkiego naj kochana :D

Malgosia Mackowiak pisze...

wszystkiego naj :)

 
Reklama na blogach - Blogvertising.pl