wtorek, 23 czerwca 2009

(przed)burzowo

Zapowiadała się taka piękna pogoda,słoneczko,ciepło,a teraz taaak burza i tak leje,ze wracając ze sklepu tak zmokłam,ze ho ho..
A tak wogóle to jutro mam egzamin z genetyki,a dzisiaj robie wszystko byle się nie uczyć.Pomogłam mamie z obiadem,posprzatałam,zrobiłam pedicure..wszystko,byle nie genetyka:) Leń ze mnie.Dzieki Bogu do końca sesji juz tylko dwa egzaminy i błogi spokój do października:)

Dzisiaj:
bluzka-kiedys mamy,teraz przywłaszczona przeze mnie
spódnica-nie pamiętam skąd
torba-ze straganu we Władku
kolczyki-KDT
bransoletka-sklep w Grodzisku








2 komentarze:

Carrie Does Things pisze...

Kurcze, muszę się dorobić maxi spódnicy ;) Fajna bluzka. ;)

Malgosia Mackowiak pisze...

fajna ta spódnica. piękny kolor :)

 
Reklama na blogach - Blogvertising.pl