wtorek, 14 kwietnia 2009

Leniem być

Jako,ze mam jeszcze kilka dni wolnego to zajrzałam i na bloga:) Świeta szybko mijają..powinnam sie wziać za nauke..w sumie po przerwie czeka mnie z 5 kolosów i poprawa matury..Nie wiem o czym ja myślalam jak stwierdziłam ,że poprawie ja dla własnej,głupiej ambicji..Heh..nie mam czasu,bo pochłaniają mnie teraźniejsze obowiązki:dzienne studia,praca,chłopak..a tu jeszcze...zapala mi się czerwona lampka,ze za 3 tygodnie matura:D Nie powiem coś tam powtarzam.No dobra będe szczera.Czytam dla siebie,to nie nauka,a takie leniwe przeglądanie(zapamiętywanie 5%)..Ale obiecuje sobie.Ale ogłaszam wszem i wobec,od jutra się biorę za to :]

Zdjęcia z posiadów u babć.Zmęczona po ciągłym jedzeniu (jak to w świeta)

Bluzka/Blouse-SH
Spodnie/Trousers-H&M
Buty/Shoes-Deichmann


Jako dodatek na pjednym zdjęciu babciowa bluza do założenia której zostałam zmuszona,jako że,, źle się paliło w piecu"czyli mróz w chałupie,jak na biegunie;)










Tu widoczna słynna babciowa bluza:

A i moje kulinarne,dzisiejsze dokonania.Kurczak w chrupkiej panierce,ziemniaki pieczone w piekarniku i pomidorkowo-ogórkowa sałatka.Mniam:)

5 komentarzy:

Carrie Does Things pisze...

Obiadek wygląda smakowicie.

A outfit... jakiś taki smutny. I widzę że non stop nowe buciki używasz ;)

Weesha pisze...

I LOVE the top!!!

Magda pisze...

Zakochałam sie to używam;) Tz. juz dzisiaj nogi mi odpadły(nie przyzwyczajone do obcasów) i wróciłam do zwykłych płaskich.

Gia pisze...

Bluzka jest super!

czarneciasteczka pisze...

A oczęta jak się niebieskają ;-) niebieszczą, śliczne :-)

 
Reklama na blogach - Blogvertising.pl