poniedziałek, 29 grudnia 2008

Pierwszy Post i Wypad do lasu

Pierwszy post i przełamywanie lodów.Od jakiegoś czasu przeglądałam blogi "Szafiarek" i byłam nimi zachwycona.Postanowiłam w końcu założyć i swój.A więc witam wszystkie Polskie i Zagraniczne "Szafiarki".Lubie proste ubrania o ciekawej fakturze,albo kroju.Nie zawsze mam odwagę ubrać się jak to sobie w głowie obmyśliłam.Ale może za jakiś czas ten mały,modowy diabełek wyjdzie ze mnie w całości i zaczne ubierać się nie myśląc o tym co powiedzą inni.Dodam to ,że jestem "plus size" co na pewno nie ułatwia sprawy w ciuchowych poszukiwania.Ale od czego są SH!!!Wspaniałe miejsca w których często się zaopatruje.



Pierwsze lody przełamane,przywitanie zakończone ,więc pora na zdjęcia.

Wypad do lasu:
Długi sweter/Long sweater-SH 1,2 zł
Spodnie/Trousers-H&M-149 zł
Chusta/Neckerchief-Gift
Buty/Shoes-CCC-129 zł
Kurtka/Coat-Arquette
Rękawiczki skórzane/Kid gloves-Gift







I taki mały gratis w postaci zdjęcia moich piesków:






8 komentarzy:

Murderous pisze...

bardzo ładnie :) Prosto, z dodatkiem koloru. Tak jak lubię ;) I czekam aż ze mnie wylezie diabełek ;)

Doll of porcelain pisze...

No ciekawa jestem jaki bedzie ciag dalszy Twojego bloga :) Na pewno bede zagladac sama idea bardzo mi sie podoba! Zawsze wychodzilam z zalozenia, ze jesli cos robia w kazdym rozmiarze, to oczywistym jest, ze kazdy moze to nosic!
Sweterek swietny chusta fajnie przelamuje zimowa klasyczna stylizacje i mamy cos o wiele ciekawszego! A Twoje pieski mnie powalily (zawsze nabijam sie z tych malych psiakow nie potrafie tego opanowac :D).

riennahera pisze...

mam identyczną chustę, jeszcze babciną!:)

Madelaine pisze...

Moja też jest babcina,a dokładniej prababcina.Ma ze 30lat,a wygląda na nową.To moja ulubiona chusta.Może wczasach naszych babć i prababć były modne?

Who are you Weesha? pisze...

gorgeous scarf, I love the colour. I love the puppies too :D

P.Awangarda pisze...

Jakie psiaki ;D, ale to nie one są tu najważniejsze. Blog zapowiada się świetnie,

Fajnie, że troszkę większe osoby nie boją się założenia wirtualnej-szafy, bo ich stylizację w 100% dorównują innym, a do tego pokazują, że bez wzgęgu na wagę zawsze można wyglądać świetnie i gustownie! Czekam na następne posty :)

Hillary pisze...

Love the scarf. Such a great color on you.

V pisze...

This color looks great on you...cute scarf and adorable dogs!

 
Reklama na blogach - Blogvertising.pl